תוכנת ניתוח טכני

מאת admin
תוכן מקודם
תוכנת ניתוח טכני

תוכנת ניתוח טכני

על מנת להשקיע או לסחור בשווקי ההון באופן יעיל ומקצועי, הסוחר זקוק לשלושה כלי עבודה מרכזיים: תוכנת גרפים שתספק לו את המידע לגבי הקורה בניירות הערך השונים והשווקים השונים המעניינים אותו, תוכנה לניתוח טכני שתאפשר לו לנתח את המידע המתקבל מהגרפים באופן מהיר, מדויק ומקצועי, ותוכנה שתאפשר לו לבצע את פעולות הקניה והמכירה במהירות ובעלויות נמוכות יותר מאשר דרך פקיד הבנק.

עבור שלושת סוגי התוכנות, האינטרנט מציע מגוון של פתרונות, לכל אחד מהם היתרונות והחסרונות היחסיים שלו. אחד מהפתרונות המתקדמים ביותר לצרכי הסוחר או המשקיע העצמאי הוא מערכת FXGraph, שבאמצעות שיתוף פעולה עם תוכנת המסחר הנפוצה בעולם metatrader מציעה פתרון מקיף ואיכותי למסחר בבורסה.

תוכנת גרפים לבורסה

בהתאם לסגנון ההשקעות או המסחר, תוכנת גרפים חייבת להתעדכן במהירות רבה, אפילו במהירות של שברירי שנייה. היא צריכה להיות מספיק גמישה כדי לאפשר למשקיע לבחור את התצורה הנוחה לו, מגוון פרקי זמן על-פיהם יוכל לצפות בנתונים (גרף לפי דקות, שעות, ימים, שבועות, חודשים וכדומה). כמו כן, תוכנת גרפים לבורסה צריכה להיות אמינה, קרי לא לסבול מניתוקים ו"נפילות".

תוכנת ניתוח טכני

רוב תוכנות הגרפים לבורסה אינן מצטיינות ביכולת הניתוח הטכני שהן מציעות. לשם כך נזקקים המשקיעים המקצועיים לתוכנה ייעודית לניתוח טכני. עשרות רבות של אינדיקאטורים ומתנדים מוצעים כיום בשוק, וככל שתוכנת הניתוח הטכני שברשותך כוללת יותר מהם, כך משתפרת יכולתך לבחון אותם ולבחור את אלה המתאימים ביותר לצרכיך. בבוחרך תוכנה לניתוח טכני, עליך לוודא שהאינדיקאטורים או הכלים בהם ברצונך להשתמש ניתנים להתאמה בדיוק לאופן המתאים והנוח לך.

תוכנת ניתוח טכני בחינם

משקיעים רבים מתלבטים לגבי תוכנת הניתוח הטכני המתאימה ביותר לצורכיהם. הפתרון הוא התנסות ללא עלות בתוכנה כזו כך שניתן יהיה להתרשם ממקור ראשון ממידת התאמתה לצרכיך, ממגוון כלי הניתוח שהיא מציעה, לתרגל את השימוש בה ואף לבחון באמצעותה אסטרטגיות מסחר. תוכנת FXGraph הנה

אחת מתוכנות הניתוח הטכני חינם הבודדות המציעה התנסות חינם ל- 30 יום.

תוכנות לניתוח טכני – תאימות (compatibility)

אחת מהתכונות החשובות של תוכנה לניתוח טכני היא היכולת שלה "לתקשר" עם פלטפורמות מסחר. יכולת זו חוסכת זמן יקר, מבטיחה זהות בנתונים במערכות השונות ומפשטת את תהליכי העבודה של הסוחר. תוכנת FXGraph מותאמת לעבודה עם פלטפורמת המסחר של metatrader, שהיא אחת מפלטפורמות המסחר המתקדמות בשוק, והנפוצה ביותר בעולם. יחדיו, תוכנת FXGraph ו- metatrader מהוות ארגז כלים מנצח לסוחר ולמשקיע במגוון סגנונות ושווקים.

כדי להצליח בהשקעות ובמסחר בכל אחד משווקי ההון – בורסת תל אביב, בורסות חו"ל, מט"ח, חוזים עתידיים, או אופציות אתה זקוק לכלי העבודה הטובים ביותר. תוכנת גרפים, תוכנת ניתוח טכני ופלטפורמת מסחר הן כלי העבודה הבסיסיים של המשקיע והסוחר, ולכן רצוי שהן יהיו איכותיות, יתאימו לצרכיו ויהיו מתואמות זו עם זו. הפתרון של FXGraph ו- metatrader מאפשר לך התנסות חינם באחד מהפתרונות המתקדמים ביותר הקיימים כיום בשוק ההון.

תוכנת בורסה

תוכנה המאפשרת ביצוע של פעולות קנייה ומכירה נקראת "פלטפורמת מסחר" והיא המרכיב החיוני השלישי להצלחה בהשקעות ובמסחר בשוק ההון. תוכנת הבורסה שלך חייבת להיות אמינה, לבצע במהירות את הפקודות שלך, ולהציע את מגוון סוגי הפקודות בהן אתה עשוי להשתמש.

כמו כן, תוכנת הבורסה והברוקר העומד מאחוריה קובעים את עלויות המסחר שלך. לכן, לא די לבחון את איכויות תוכנת הבורסה, עליך לוודא שהעלויות שלה מצדיקות זאת ותואמות את
צרכיך.

FXGRAPH,FXG ובורסה גרף הינם התוכנות המובילות בארץ לניתוח טכני,כדי להוריד את FXGRAPH פשוט הירשם חינם באתר.

אף איקס גרף הינה התוכנה המובילה בארץ, בעזרתה תוכל לזהות מגמות מראש – בין אם מגמות עלייה ובין אם מגמות ירידה וכך תוכל להימנע ממפולות בבורסה.

בעזרת התוכנה המשתמש יכול לבצע פעולות מתמטיות וסטטיסטיות על גרף המנייה ובכך להעריך את כיוונה.

תוכנת ניתוח טכני הינו כלי עוצמתי – אשר לא תמיד היה זמין למשקיעים הפרטים – היום בלחיצת כפתור אחת ניתן לחפש אירועים היסטוריים והשפעתם לאורך תקופה .
בין הכלים שניתן למצוא בתוכנת ניתוח טכני :

א. ממוצעים נעים.
ב. כלי פיבונאצ'י ומתנדים .
ג. כלי ציור אישי – קו,צלב, קו אופקי – צורות להדגשה .
ד. תיק השקעות וירטואלי – בתיק המשתמש יכול לערוך תיק ממשי ולראות את יכולותיו להשקיע בבורסה .

תוכנת ניתוח טכני

תוכנת ניתוח טכני